close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האפשרות האידיאלית היא החלפת מצבר בבית הלקוח

מערכת שורשטו אלול, תשפא23/08/2021

רוב הנהגים מכירים את השיטה החדשה והמוצלחת של החלפת מצבר בחניה הסמוכה לביתו של הלקוח וללא ספק זוהי השיטה היעילה ביותר כאשר נוצרת בעיה כזו

תגיות:
צילום: pixabay
התקנת מצבר חדש במקום המצבר הישן
ההרגשה הלא נעימה כאשר על הבוקר אי אפשר להתניע את האוטו, כשנמצאים ליד המשרד או יוצאים מפגישה בעיר אחרת ופתאום לא מצליחים להתניע. ברוב המקרים ברור לנהגים שהמצבר התרוקן לחלוטין ויש להתקין מצבר חדש.
בשלב ההתלבטות הם שואלים קרובי משפחה וחברים מה עושים? כולם ממליצים לפתור זאת באמצעות שירות עד הבית שהוא מהיר ואיכותי.

שיחה עם מוקד השירות
מוקד השירות מפעיל כמה ניידות שירות בדרכים. הנהג מיידע את הנציג במוקד היכן הוא ממוקם ומעביר פרטים על הרכב התקול. איזה דגם מדובר,
מיהו היצרן ומהו הנפח של הרכב. בהתאם לפרמטרים הללו, רכב השירות שנמצא בסמוך למקום שבו הרכב תקוע יוצא לדרך כדי לסייע לו. הוא מוודא שיש לו ברכב התיקונים, מצבר שמתאים עבורו.

טיפול ברכב התקול
בשלב ראשון המכונאי בודק שאכן התקלה נובעת מהעובדה שהמצבר מרוקן כיוון שלא אחת הבעיה היא אחרת לחלוטין כמו בעיה בסטרטר ובאלטרנטור. לאחר בדיקת כל המכלול איש השירות מיידע את הלקוח אם קיימת תקלה, או שיש להחליף את המצבר במצבר חדש.

הוא מציע לו כמה סוגים של מצברים שההבדלים ביניהם הם העלויות, אורך תקופת האחריות והיצרן. במקרים רבים הוא ממליץ ללקוח על אחד או שניים מהם, שהם הטובים ביותר ומעניקים ללקוחות תקופה ארוכה של שימוש בהם.

החלפת מצבר
בכל הרכבים החדשים יש גישה קלה מאד למיקומו של המצבר. לכן איש השירות מנתק את החיבורים של המצבר הנוכחי ומחבר במקומו באותה נישה את המצבר החדש. זאת לעומת מקרים ברכבים ישנים שהיה צורך לפרק את הדשבורד כדי להתקין את המצבר החדש.

בתום פעולת ההתקנה הטכנאי מתניע את הרכב, מוודא שהכול תקין, הלקוח משלם עבור המצבר ויוצא לדרכו.

שירות בכל מקום
כאשר מתקשרים למוקד, הנציג בוחן באיזה אזור גיאוגרפי ממוקם כל רכב שירות וכך נוח לו לשלוח את הרכב הקרוב ביותר לביתו של הלקוח או לכל מקום אחר שבו הוא תקוע כמו אזור התעשייה, ליד בית הספר, ברחוב מסוים, בחניון תת קרקעי של הקניון ועוד.

שירות החלפת מצבר בעבר
מי שמזמין שירות החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה ונהנה מהשירות המהיר מעריך זאת מאד. כיוון שהוא זוכר שבעבר כל תקלה מסוג זה הצריכה קריאה של רכב גרר, אשר היה גורר את הרכב למוסך. שם החליפו את המצבר תוך פרק זמן קצר או ארוך בהתאם לאפשרויות שלהם.

כל התהליך ארך כמה שעות טובות וגם עלה סכום כסף לא מבוטל והפסד של יום עבודה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה